Tipy pro lepší spánek


wellnesslasvegas.com
wellnesslasvegas.com

Každý se někdy musí zakrýt teplou přikrývkou, zahrabat se pod polštář, nebo provést svůj rituál, aby se mu dobře usínalo a spalo. Někdy však nepomáhá nic. Při hektickém životním stylu, stresu, neustálých starostech a zdravotních problémech není divu. Když už nepomáhá ani heřmánkový čaj, tak nám může pomoci věda. Dnes Vám tedy přinášíme tipy pro lepší spánek. Sladké sny!!

Problémy s usínáním

  • Vynechte čaj a kávu 7 hodin před tím, než půjdete do postele.
  • Každé ráno cvičte.
  • Pomoci může i to, pokud si budete před spaním číst. Ne však na telefonu.
brightside.me
brightside.me

Trápí Vás chrápání?

  • Spěte na boku s rukama pod hlavou.
  • Než půjdete spát, dejte si do nosu kapky se slanou vodou, nebo si jen propláchněte nos solí.
  • Vyhněte se alkoholu.
brightside.me
brightside.me

Dostatek spánku

Pro dobrý spánek je důležitá dostatečně dlouhá doba spánku. Pro každého člověka je tato doba individuální, měla by se však u dospělých osob pohybovat průměrně mezi 7 až 8 hodinami. Správně bysme měli i chodit spát a vstávat ve stejný čas, aby bylo naše tělo přivyklé na pravidelnost spánku, díky tomu bycho m měli lépe usínat a časem se i utomaticky v určitou dobu budit.

Jděte ven

Pro dobrý spánek je dobré, abyste byli denně minimálně hodinu na čerstvém vzduchu. Pokud chcete vše dovést k dokonalosti dobré je si po procházce třeba dát bylinný čas, musíte si dát však pozor na první pravidlo, které říká, že je lepší čaj 7 hodin před spánkem nepít.

Spát s mazlíčky?

Pro kvalitní spánek je lepší s domácími mazlíčky nespat. Vědci zjistili, že 64% lidí, co spí s mazlíčky, trpí spánkovými problémy. Pokud by Vám však v posteli někdo, nebo něco chybělo, lze to vyřešit plyšákem či přítelem.

Česnek pod polštářem

Česnek? Co to má být? Tajemství je v tom, že česnek produkuje látky, které navozují spánek, a tak pokud si dáte pod polštář stroužek česneku, měl by Váš spánek být kvalitnější.

Levandule

Stejný účinek, jako česnek má i levandule. Jistě tedy neuškodí, pokud umístíte levanduli vedle Vaší postele nebo po domě v podobě olejíčků s aromatickými tyčinkami.

Teplota pokoje

Hlídejte, aby se teplota Vašeho pokoje pohybovala mezi 20 – 22°C.

Spánek během dne

Není dobré během dne spát dlouho, pokud si potřebujeme odpočinout stačí nám „dát si dvacet „. Pokud totiž budete spát déle jak 10-30 minut, můžete se ochudit o tvrdší spánek v noci.

Magnesium

Magnesium může hrát klíčovou roli v kvalitě spánku, je důležité, aby Vaše tělo mělo dostatek magnesia, to může získat díky správné stravě, pokud si dáte něco bohatého na magnesium pár minut před tím, než půjdete spát, tak by měl být poté Váš spánek kvalitnější.

Tak a teď už snad budete spát klidně a spokojeně jako miminko.

Dobrou noc…

wellnesslasvegas.com
wellnesslasvegas.com

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tipy pro lepší spánek

log in

reset password

Back to
log in